مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

مجله‌ ای خاص برای آدم های خاص - mosbatmag.com

مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

مجله‌ ای خاص برای آدم های خاص - mosbatmag.com

مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

تیم «مثبت مگ» از گردهمایی نیروهای مجرب، پر انرژی و جوان تشکیل شده است که علاقمند به تحقیق و پژوهش در مسیر دستیابی به اطلاعات معتبر و بروز دنیا هستند و مشتاق‌اند هر آنچه سلامت و کیفیت زندگی انسانی را ارتقاء می‌بخشد را برای شما فراهم آورند.

  • ۰
  • ۰

فلج صورت

سکته مغزی زمانی رخ می‌دهد که جریان خون به بخشی از مغز به دلیل قطع و یا پاره شدن یک رگ خونی نرسد. با دیدن نشانه‌هایی نظیر، فلج ناگهانی بخش پایینی صورت، احساس ضعف و بی حسی در دست‌ها و پاها، لکنت زبان، دوبینی، سرگیجه و یا مشکل در بلع، صحیح‌ترین کار مراجعه به پزشک می‌باشد.

لکه‌های زرد روی پلک

وجود یک برجستگی زرد رنگ در اطراف بالا و پایین پلک شما به نام چربی پلک که متشکل از کلسترول است. شاید شما دوست نداشته باشید به آنها نگاه کنید، اما خطرناک و دردناک نیستند و معمولا قابل کندن هستند، اما آنها نشانه‌هایی از حمله قلبی و بیماری قلبی نیز هستند و بهترین کار مراجعه به پزشک می‌باشد.

چشمان باد کرده

گاهی اوقات زیر چشم‌ها حالت پف کرده و متورم دارد که با مایعی پر شده است. دلایلی مانند گرما، قرار گرفتن در آب و هوای مطوب، کم خوابی و یا استفاده از غذاهای پر نمک موجب بروز این حالت می‌شوند. اگر چشم‌های شما قرمز و همراه با خارش است، ممکن است از واکنش آلرژیکی به غذا، گرد و غبار، لوازم آرایشی، بهداشتی، پاک‌کننده‌ها و یا یک عفونت باشد.

ملاسما

ملاسما باعث ایجاد تکه‌های قهوه‌ای – خاکستری بر روی پوست می‌گردد. پزشکان علت قطعی این بیماری را نمی‌دانند، اما احتمال می‌دهند که این لک‌ها بر اثر حاملگی و یا استفاده از قرص‌های ضد بارداری به وجود آید و با به دنیا آمدن نوزاد و قطع قرص‌ها این
لک‌ها رفته رفته کمتر خواهند شد. در موارد دیگر ممکن است سال‌ها ماندگار باشند، در این امر دارو و درمان‌های پزشکی تا حدی کمک کننده خواهند بود.

ریزش مو نواحی از صورت

شروع ریزش مو در نواحی ابرو، مژه و یا بخشی از موهای صورت و سر نشاندهنده یک بیماری به نام آلوپسی ارتا نیز می‌باشد. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که سیستم ایمنی بدنتان به طور اشتباه به فولیکول‌های موی خودتان حمله می‌کند. راهی برای جلوگیری از این حمله وجود ندارد اما با مشورت با پزشک و مصرف بعضی از داروها، احتمال رشد مجدد موهای از دست رفته وجود دارد.

منبع: مثبت مگ

  • ۹۶/۰۲/۲۳
  • مثبت مگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی