مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

مجله‌ ای خاص برای آدم های خاص - mosbatmag.com

مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

مجله‌ ای خاص برای آدم های خاص - mosbatmag.com

مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

تیم «مثبت مگ» از گردهمایی نیروهای مجرب، پر انرژی و جوان تشکیل شده است که علاقمند به تحقیق و پژوهش در مسیر دستیابی به اطلاعات معتبر و بروز دنیا هستند و مشتاق‌اند هر آنچه سلامت و کیفیت زندگی انسانی را ارتقاء می‌بخشد را برای شما فراهم آورند.

  • ۰
  • ۰

معمولا اندازه‌گیری دمای بدن کودک کار بسیار دشواری می‌باشد و در طول شبانه روز کنترل این عامل نیازمند شب بیداری‌های بسیار خواهد بود که باعث بیداری مادر و کودک می‌شود.

طی تحقیقاتی که شرکت  Blue Spark در حوزه اندازه‌گیری دمای انجام داده توانسته برچست الکترونیکی را طراحی کند که با استفاده از آن به سادگی دمای بدن کودکان را اندازه گیری نماید.

این برچسب در هنگام استفاده دمای بدن کودک را برای تلفن همراه شما ارسال نموده و همچنین شما می‌توانید در طول شبانه روز از دمای بدن کودک خود اطلاع داشته باشید. در صورت نیاز می‌توانید با روشن نمودن حد بالا برای نرم افزار مربوطه، در صورت بالا رفتن درجه حرارت بدن کودک تلفن همراه شما شروع به هشدار نماید تا بتوانید اقدامات لازم را در جهت پایین آوردن دمای بدن او انجام دهید.

بر روی این برچسب یک سنسور برای اندازه‌گیری دمای بدن، یک دکمه برای روشن شدن آن قرار گرفته است. قیمت ۵۰ دلاری این محصول برای ثبت تغییرات دمای بدن کودک در طول شبانه روز و اطلاع رسانی آن برای مادران می‌تواند تا حدی از نگرانی آن ها بکاهد مناسب است.

منبع: مثبت مگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی