مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

مجله‌ ای خاص برای آدم های خاص - mosbatmag.com

مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

مجله‌ ای خاص برای آدم های خاص - mosbatmag.com

مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

تیم «مثبت مگ» از گردهمایی نیروهای مجرب، پر انرژی و جوان تشکیل شده است که علاقمند به تحقیق و پژوهش در مسیر دستیابی به اطلاعات معتبر و بروز دنیا هستند و مشتاق‌اند هر آنچه سلامت و کیفیت زندگی انسانی را ارتقاء می‌بخشد را برای شما فراهم آورند.

  • ۰
  • ۰

خشک نمودن دست‌ها در مکان‌های عمومی موضوع بسیار پر اهمیتی می‌باشد چرا که بهداشت فردی و عمومی همه مردم را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. خشک کن‌هایی که در حال حاضر استفاده می‌شود دارای آلودگی صوتی بسیار زیادی می‌باشند. همچنین برای خشک نمودن دست زمان و انرژی زیادی را مصرف می‌کنند.

در گذشته برای خشک نمودن دست‌ها از دستمال کاغذی استفاده می‌شد که این موضوع می‌تواند به محیط زیست از جمله قطع درختان آسیب بسیار زیادی برساند. به همین منظور شرکت‌های مختلف برای ساخت دستگاه‌های خشک‌کن دست به کار شدند و مدل‌های مختلفی از آن را تولید نمودند که فقط باعث ایجاد سر و صدا می‌شد و البته کمی هم باعث خشک شدن دست می‌شدند.

شرکت Dyson خشک کن دستی طراحی و تولید نموده که در دارای فیلترهایی برای جدا سازی ذرات معلق در هوا در نظر گرفته شده است. این خشک‌کن در مقایسه با مدل‌های مشابه دارای صدای بسیار کم و همچنین قدرت بسیار زیادی می‌باشد.

هوا برای خشک نمودن دست از پایین وارد شده و بعد عبور از فیلترها وارد دستگاه شده، موتور این خشک‌کن پس از سرعت دادن به آن، هوا را از شیاری به ضخامت ۰/۸ میلی متر و با سرعت ۴۲۰ مایل در ساعت عبور داده و ورقی از هوا را از بالا و پایین به دستان شما برخورد و آب اضافی را به زیر دستگاه هدایت می کند این فرآیند تنها ظرف ۱۲ ثانیه انجام می‌گیرد.

قیمتی که برای این خشک‌کن بهداشتی با سرعت بالا در نظر گرفته شده، ۱۳۵۰ دلار درنظر گرفته شده است.

منبع: مثبت مگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی