مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

مجله‌ ای خاص برای آدم های خاص - mosbatmag.com

مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

مجله‌ ای خاص برای آدم های خاص - mosbatmag.com

مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

تیم «مثبت مگ» از گردهمایی نیروهای مجرب، پر انرژی و جوان تشکیل شده است که علاقمند به تحقیق و پژوهش در مسیر دستیابی به اطلاعات معتبر و بروز دنیا هستند و مشتاق‌اند هر آنچه سلامت و کیفیت زندگی انسانی را ارتقاء می‌بخشد را برای شما فراهم آورند.

  • ۰
  • ۰

حمل و نقل در بسیاری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این موضوع باعث شده بسیاری از شرکت‌ها به فکر ایجاد راه حل‌هایی نوین در زمینه حمل و نقل باشند. در دنیای ارتباطات و سرعت تقریبا همه اسم شرکت‌های حمل و نقل اینترنتی را شنیده‌ایم.

در سیستم‌های حمل و نقل اینترنتی یا به اصطلاح کرایه اتومبیل از طریق تلفن همراه با راننده بوسیله نرم افزارهای موجود امکان‌پذیر خواهد بود به این صورت که با نصب نرم‌افزار مربوطه بر روی تلفن همراه می‌توانید موقعیت جغرافیایی خود را به شرکت ارایه دهنده سرویس اعلام، تا با ارسال نزدیکترین خودرو به شما به همراه راننده سفر شما را آغاز نماید.

اما شرکت CAR2GO نرم افزاری جدیدی را به بازار ارایه کرده است که می‌توانید بدون برنامه‌ریزی قبلی خودرویی را بدون راننده در اختیار شما قرار دهد. در این سیستم ابتدا شما باید اطلاعات گواهینامه رانندگی خود را در سامانه مورد نظر ثبت و به تایید راهنمایی و رانندگی برسد پس از ثبت اطلاعات شما می‌توانید با نرم‌افزار مورد نظر خودروهای پارک شده در اطراف خود و سطح شهر را مشاهده نمایید و اقدام به استفاده از خودروهای مورد نظر نمایید.

موضوع مهمی که در این نرم افزار در نظر گرفته شده است قابلیت انتخاب مدل خودرو را در اختیار شما قرار می‌دهد. که با توجه به انتخاب مدل، برند و میزان ساعت استفاده از خودروی مورد نظر قیمت آن برای شما متفاوت خواهد بود.

پس از انتخاب خودرو موقعیت یاب ماهواره‌ای شما را به سمت خودرو انتخابی هدایت کرده در زمان رسیدن به خودروی انتخاب شده پشت شیشه جلوی اتومبیل توسط یک نمایشگر کوچک سه کد برای شما نمایش داده خواهد شد که با وارد کردن آن اعداد، اتصال بین تلفن همراه شما و خودرو از طریق اینترنت برقرار خواهد شده و بعد از تایید این کد سیستم از طریق اینترنت دربهای خودرو را باز و به شما اجازه داخل شدن را می‌دهند.

با استفاده از این سامانه در صورت سفر به دیگر شهرها می‌توانید بدون پرداخت هزینه اجاره و یا پارکینگ سفر درون شهری بدون خرید خودرو داشته باشد.

منبع: مثبت مگ

  • ۹۵/۱۱/۱۷
  • مثبت مگ

تلفن همراه

خودرو

نرم افزار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی