مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

مجله‌ ای خاص برای آدم های خاص - mosbatmag.com

مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

مجله‌ ای خاص برای آدم های خاص - mosbatmag.com

مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

تیم «مثبت مگ» از گردهمایی نیروهای مجرب، پر انرژی و جوان تشکیل شده است که علاقمند به تحقیق و پژوهش در مسیر دستیابی به اطلاعات معتبر و بروز دنیا هستند و مشتاق‌اند هر آنچه سلامت و کیفیت زندگی انسانی را ارتقاء می‌بخشد را برای شما فراهم آورند.

  • ۰
  • ۰

معمولا در حین شنا کردن به خصوص زمانی که تنها هستید و می‌خواهید تمرین کنید، شنا کردن کمی خسته کننده به نظر خواهد رسید. گاهی با خود فکر می‌کنید بهتر نبود اگر در زیر آب هم می‌توانستید به موسیقی گوش دهید؟

شرکت ®Finis توانسته با تحقیق در مورد ساختار گوش و چگونگی عملکرد آن در زیر آب آرزوی بسیاری از شناگران را به واقعیت تبدیل کند. که شناگران بتوانند در حین شناکردن به موسیقی، پادکست، کتاب های صوتی گوش دهند.

این پخش کننده موسیقی با تکنولوژی انتقال صدا از طریق استخوان کار می‌کند به این صورت که دیگر نیازی به قرار دادن وسیله‌ای داخل گوش نیست و این موضوع بسیار رضایت بخش خواهد بود. این پخش کننده موسیقی به سادگی در زیر بند عینک شما در کنار گوش قرار می‌گیرد و ارتعاشات تولید شده را از طریق استخوان به گوش شما می رساند. بدلیل عدم وجود هوا در زیر آب و امکان انتقال صدا از طریق ارتعاشات، این پخش کننده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به صفحه نمایشگر OLED، چهار گیگابایت حافظه داخلی و باتری لیتیوم یون که توانایی ۷ ساعت پخش موسیقی، شارژر الکترو مغناطیسی که به سادگی در زمان شارژ به شما کمک خواهد نمود. این پخش کننده موسیقی در ۲ مدل با نمایشگر و بدون نمایشگر قیمتی حدود ۱۲۰ دلار دارد.

منبع: مثبت مگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی