مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

مجله‌ ای خاص برای آدم های خاص - mosbatmag.com

مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

مجله‌ ای خاص برای آدم های خاص - mosbatmag.com

مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

تیم «مثبت مگ» از گردهمایی نیروهای مجرب، پر انرژی و جوان تشکیل شده است که علاقمند به تحقیق و پژوهش در مسیر دستیابی به اطلاعات معتبر و بروز دنیا هستند و مشتاق‌اند هر آنچه سلامت و کیفیت زندگی انسانی را ارتقاء می‌بخشد را برای شما فراهم آورند.

  • ۰
  • ۰

یکی از مشکلات مهمی که در زندگی زناشویی نمود پیدا می‎کند، ایجاد مشکلات جنسی در میان مردان است. بطور معمول مشکلات و ناتوانی‎های جنسی در آقایان با افزایش سن یک امر عادی می‎باشد. اما راه‎هایی برای حل این مشکلات وجود دارد که در ادامه ۷ روش از موثرترین آن‎ها را بررسی می کنیم:

۱- تناسب اندامتان را حفظ کنید.

افرادی که مشکل چاقی، چربی بالا و فشارخون دارند در نتیجه دارای عروق آسیب دیده‎ای هستند، این مشکل یکی از شایع‎ترین علل ایجاد ناتوانی جنسی در میان آقایان است. برای حفظ تناسب اندام ورزش کردن از بهترین راه‎هاست، اما در ورزش دوچرخه سواری افراط نکنید. افراط در این ورزش در کیفیت نعوظ آقایان اختلال ایجاد می کند.

۲- عوامل تغذیه‎ای

سعی کنید از رژیم غذایی صحیح و مناسب استفاده کنید. اغلب مواد غذایی که باعث بروز مشکل در قلب می‎شوند بطور مستقیم در ایجاد ناتوانی در نعوظ تاثیر دارد. مواد غذایی دارای چربی‎های اشباع شده، غذاهای فرآوری شده و گوشت‎های سوخاری در لیست غذاهای تهدید کننده سلامت جنسی آقایان قرار دارند.

۳- مصرف الکل

یکی از نوشیدنی‎های مخاطره انگیز در سلامت جنسی آقایان بدون شک مصرف الکل است. نوشیدن الکل باعث بروز مشکل در رگ‎های خونی و عصب‎ها شده و با کم کردن ترشح تستوسترون توسط بیضه‎ها در ایجاد ناتوانی جنسی مردان بسیار موثر است.

۴- افسردگی

افسردگی یکی از عوامل مشترک میان آقایان و خانم‎ها در ایجاد اختلال جنسی است. این مشکل از شایع‎ترین عوامل بروز مشکل است بطوری که از هر ۱۰۰ مورد اختلال جنسی، ۹۰ مورد به مشکلات و مسائل روحی و روانی اختصاص دارد. از آنجایی که فرد افسرده تمایلی به انجام هیچ‎کاری ندارد، مسلما گرایشی برای حفظ روابط جنسی هم ندارد.

۵- ترس، اضطراب و استرس

برای داشتن روابط جنسی مناسب و رفع مشکلات جنسی سعی کنید در زندگی خود نوعی آرامش را ایجاد کنید.

۶- میزان تستوسترون

یکی از مواردی که در مشکلات جنسی آقایان باید چک شود، میزان هورمون تستوسترون خون است. در این مورد به پزشک مراجعه کنید.

۷- داروها

بعضی داروهای بدن‎سازی، اکثر داروهای ضد افسردگی و ضد کلسترول نرمی و ارتجاعی بودن رگ‎ها را کاهش داده و در نعوظ آقایان تاثیر منفی می‎گذارد.

منبع: مثبت مگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی