مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

مجله‌ ای خاص برای آدم های خاص - mosbatmag.com

مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

مجله‌ ای خاص برای آدم های خاص - mosbatmag.com

مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

تیم «مثبت مگ» از گردهمایی نیروهای مجرب، پر انرژی و جوان تشکیل شده است که علاقمند به تحقیق و پژوهش در مسیر دستیابی به اطلاعات معتبر و بروز دنیا هستند و مشتاق‌اند هر آنچه سلامت و کیفیت زندگی انسانی را ارتقاء می‌بخشد را برای شما فراهم آورند.

  • ۰
  • ۰

همه‎جا بیشتر صحبت از یائسگی در زنان می‎شود و کمتر به یائسگی در مردان توجه می‌شود در این مطلب علایم و حالت‌های این پدیده را در مردان بیشتر توضیح خواهیم داد.

یائسگی مردانه که به آن آندروپوز هم گفته می‌شود، با تغییرات هورمونی، فیزیولوژیک و شیمیایی آغاز می‌شود که بسیار شبیه حالت یائسگی در زنان است، این تغییرات از کاهش ترشح هورمون تستوسترون آغاز می‌گردد.

روند کاهش هورمون تستوسترون در مردان بطور طبیعی از ۲۵ تا ۷۵ سالگی آغاز می‌گردد و در سنین ۴۵ تا ۵۰ سالگی به اوج خود می‌رسد.

تغییرات روانی در حین یائسگی در مردان با چه شرایطی همراه است؟

  • ضعف عضلانی، از دست دادن وزن استخوان، از دست دادن حافظه، ضعف تمرکز، نوسانات خلقی مکرر، پوکی استخوان، خستگی، از دست دادن قدرت بدنی، افسردگی، از دست دادن میل جنسی، افزایش درصد چربی، نعوظ، اختلال عمل کرد بیضه، کم‎شدن تعداد اسپرم، انزال زودرس، کاهش تکرار نعوظ صبحگاهی

اما تحقیقات نشان داده است مردانی که از موقعیت اجتماعی بالایی برخوردار هستند هم به لحاظ سطح تستوسترون و همچنین تجربیات جنسی بسیار بالاتر و موفق‌تر می‌باشند.

منبع: مثبت مگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی