مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

مجله‌ ای خاص برای آدم های خاص - mosbatmag.com

مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

مجله‌ ای خاص برای آدم های خاص - mosbatmag.com

مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

تیم «مثبت مگ» از گردهمایی نیروهای مجرب، پر انرژی و جوان تشکیل شده است که علاقمند به تحقیق و پژوهش در مسیر دستیابی به اطلاعات معتبر و بروز دنیا هستند و مشتاق‌اند هر آنچه سلامت و کیفیت زندگی انسانی را ارتقاء می‌بخشد را برای شما فراهم آورند.

  • ۰
  • ۰

همه ما خواهان اندامی ‌زیبا و تراشیده هستیم، عارضه چاقی علاوه بر مشکلاتی که در تناسب اندام ایجاد می‌کند باعث بروز بسیاری از بیماری‌ها از قبیل مشکلات قلبی، تنفسی، چربی خون و پوکی استخوان می‌شود. با پیشرفته شدن زندگی ماشینی و کم تحرکی افراد و همچنین استفاده از غذاهای حاضری  و آرام بخش‌ها، اکثر مردم دچار عارضه چاقی شده‌اند، برای این منظور شاید به دنبال انواع راه‌کارها از قبیل عمل‌های زیبایی، ورزش‌های سنگین، رژیم‌های غذایی متفاوت و …. رفته باشیم.

در این مطلب از دمنوش‌های لاغری خواهیم نوشت و اینکه چطور با استفاده از دمنوش‌ها و داشتن یه برنامه ورزشی منظم می‌توانید به نتیجه مطلبوب و دلخواه دست یابید.

داروها و دم نوش‌های گیاهی دنیای بسیار بزرگی دارند و جزو حوزه طب سنتی به شمار می‌آیند و از دیرباز طب سنتی در کشور ما و کشورهای کهن طرفداران بسیاری داشته است.

دمنوش‌ها موجب افزایش سوخت و ساز در بدن شده و به دنبال آن دفع ادرار و مدفوع افزایش یافته، در نتیجه تاثیر مثبتی در سیستم گوارش خواهند داشت، نکته قابل توجه اینجاست که دمنوش‌ها باید در یک زمان طولانی و بطور پیوسته مورد استفاده قرار گیرند تا آن نتیجه مورد نظر حاصل شود، دمنوش‌ها یک منبع غنی از اسید اسکوربیک بوده که یک آنتی اکسیدان بسیار قوی برای دفع چربی‌ها، سلول‌ها و بافت‌های مرده محسوب می‌شوند، و این جوشانده‌ها از تجمع چربی در بدن جلوگیری کرده و میزان استرس و اضطراب را کاهش می‌دهند.

دمنوش‌ها و آب میوه‌های طبیعی لاغری

دمنوش آب، عرق زیره و شوید: نوشیدن آب فراوان را در برنامه روزانه خود قرار دهید و برای کاهش وزن می‌توانید مقداری عرق گیاهی شوید و زیره را نیز به مقدار برابر به آب اضافه کرده و میل کنید. این دمنوش علاوه بر پاکسازی، موجب افزایش سوخت و ساز در بدن می‌شود.

دمنوش بابونه:

دو قاشق غذاخوری پودر بابونه را در یک لیوان آب ریخته و به مدت ۱۰ دقیقه بر روی حرارت غیر مستقیم قرار داده و دم کنید، این جوشانده را بطور مداوم بنوشید زیرا علاوه بر کاهش وزن تاثیر به سزایی در اعصاب و درمان عفونت‌ها دارد.

دمنوش چای سبز، نعناع، زنجبیل و زیره:

برای تهیه این دمنوش بهتر است از نعناع و چای سبز تازه استفاده کنید، آنها را با مقداری زیره سیاه و زنجبیل مخلوط کرده و به مدت ۱۰ دقیقه اجازه دهید تا دم بکشد و در آخر می‌توانید با یک قاشق عسل میل فرمایید این دمنوش به چای عربی معروف است و خاصیت بالایی در لاغری دارد.

دمنوش برگ بو و دارچین:

یک برگ بو را به همراه یک چوب دارچین به مقداری آب در حال جوش اضافه کنید و اجازه دهید ۲۰ قیقه بجوشد و سپس ۱۰ دقیقه اجازه دهید تا دم بکشد. سپس صاف کرده و بصورت ناشتا روزانه بنوشید، این کار را تا ۱۰ روز ادامه دهید و بعد از یک هفته فاصله، دوره بعدی را شروع کنید، مطمین باشید با رعایت نکات دیگر حتما به نتیجه دلخواه خواهید رسید.

دمنوش رازیانه:

 با تهیه این دمنوش می‌توانید سیستم سوخت و ساز بدنتان را سرعت بخشیده، و همچنین احساس گرسنگی در شما کاهش می‌یابد. این دمنوش را باید به مدت طولانی در حدود تقریبا دو ماه ادامه دهید.

دمنوش لاغری چای ترش:

مقداری آب را بجوشانید و مقداری گل چای ترش را به آن اضافه کنید و اجازه دهید ۱۵ دقیقه با حرارت ملایم بجوشد، سپس این دمنوش را ۱۰ دقیقه به همان حالت رها کنید تا بماند و در نهایت آن را صاف کرده و همراه یخ به صورت خنک بنوشید. این دمنوش موجب دفع چربی و تقویت عضلات نیز
می‌شود.

میوه ها و سبزیجات موثر در لاغری

روزانه دو لیوان آب کرفس به همراه سیب و کیوی را مخلوط نموده و میل کنید، کرفس دارای ترکیباتی است که موجب شکسته شدن سلول‌های چربی می‌شود.

معجون هویج و جعفری:

ترکیب آب هویج به همراه آب جعفری معجونی است که به کاهش وزن و پیشگیری از چاقی بسیار کمک می‌کند. سعی کنید این معجون را در بین وعده‌های غذایی خود و بصورت تازه استفاده کنید.

آب شِوید:

 تهیه آب شوید و نوشیدن آن بصورت روزانه کمک به افزایش متابولیسم بدن کرده و به مرور زمان منجر به کالری سوزی و شکسته شدن چربی های انباشته در نقاط مختلف بدن می‌شود.

منبع: مثبت مگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی