مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

مجله‌ ای خاص برای آدم های خاص - mosbatmag.com

مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

مجله‌ ای خاص برای آدم های خاص - mosbatmag.com

مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

تیم «مثبت مگ» از گردهمایی نیروهای مجرب، پر انرژی و جوان تشکیل شده است که علاقمند به تحقیق و پژوهش در مسیر دستیابی به اطلاعات معتبر و بروز دنیا هستند و مشتاق‌اند هر آنچه سلامت و کیفیت زندگی انسانی را ارتقاء می‌بخشد را برای شما فراهم آورند.

  • ۰
  • ۰

سیاه سرفه

یک عفونت ریوی است که نفس کشیدن را سخت می‌کند و موجب بروز سرفه‌های شدید می‌گردد. ابتلا به باکتری سیاه سرفه از طریق نفس کشیدن و عطسه فرد مبتلا ایجاد می‌شود. این بیماری از طریق ایجاد تشنج، ذات الریه و کاهش یا قطع تنفس موجب تهدید زندگی فرد می‌شود، خصوصا در کودکان کمتر از یکسال بسیار جدی گرفته شود.

فلج اطفال

یک بیماری ویروسی است که در روده زندگی می‌کند و افراد از طریق تماس با مدفوع فرد مبتلا به این بیماری دچار می‌گردند. اکثر افراد علایمی شبیه به سرماخوردگی دارند که چند روز باقی است، اما این بیماری می‌تواند موجب بروز عفونت مغزی، فلج و مرگ گردد. فلج اطفال یکی از وحشتناک‌ترین و ویران کننده‌ترین بیماری‌های قرن بیستم بود. به کمک واکسیناسیون، بسیار کاهش یافت، اما همچنان در جهان باقی است و به طور صد در صد از بین نرفته است.

بیماری مننژیت

یک بیماری باکتریایی است که می‌تواند سبب مننژیت، عفونت و التهاب مغز و نخاع و همچنین خون را نیز آلوده کند. ابتلا از طریق باکتری‌هایی می‌باشد که در گلو و بینی فرد مبتلا زندگی می‌کنند. از طریق بوسیدن انتقال می‌یابد. علایم آن تب ناگهانی و شدید همراه با سفتی گردن و سر درد می‌باشد. با وجود آنتی بیوتیک‌ها در حدود ۱۰۰ تا ۱۲۰۰ نفر سالانه در آمریکا مبتلا می‌شوند و ۱۵ درصد از آنها نیز کشته می‌شوند.

منبع: مثبت مگ

  • ۹۶/۰۳/۰۲
  • مثبت مگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی