مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

مجله‌ ای خاص برای آدم های خاص - mosbatmag.com

مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

مجله‌ ای خاص برای آدم های خاص - mosbatmag.com

مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

تیم «مثبت مگ» از گردهمایی نیروهای مجرب، پر انرژی و جوان تشکیل شده است که علاقمند به تحقیق و پژوهش در مسیر دستیابی به اطلاعات معتبر و بروز دنیا هستند و مشتاق‌اند هر آنچه سلامت و کیفیت زندگی انسانی را ارتقاء می‌بخشد را برای شما فراهم آورند.

  • ۰
  • ۰

رقابت در بسیاری از دستورالعمل‌های ورزشی وجود دارد. چطور بدانم کدام روش ورزش برای تناسب اندام صحیح است؟ در ادامه با مثبت مگ همراه باشید.

بسیاری از دستورالعمل‌های ورزشی از سازمان‌های مختلف منتشر می‌گردند که بسیار گیج کننده هستند. اما خوشبختانه این گروه‌ها متدهای ورزشی را ترکیب کرده‌اند و اکنون دو روش اصلی برای تناسب اندام وجود دارد.

روش اول: توسط کالج پزشکی ورزشی آمریکا منتشر شده است، که توصیه بر ۲۰ تا ۶۰ دقیقه تمرینات مداوم ایروبیک به میزان ۳ تا ۵ مرتبه در هفته کرده است، که این روش موجب ۶۰ تا ۹۰ درصد حداکثر شدن ضربان قلب می‌گردد. به طوریکه یک ست از ۸ تا ۱۲ ست تمرینات به عضلات اصلی بدن اختصاص داده شود و ۸ تا ۱۲ مرتبه تکرار برای هر تمرین بسیار ایده‌آل است.

روش دوم: به توصیه جراحی عمومی آمریکا، انجام ۳۰ دقیقه فعالیت ورزشی با نیروی معتدل مانند پیاده‌روی، جاروبرقی کشیدن، نظافت حیاط و پله بالا رفتن در اکثر روزها را توصیه می‌کند، که این جلسات بهتر است در دو جلسه ۱۵ دقیقه‌ای و یا ۳ جلسه ۱۰ دقیقه‌ای و یا یک جلسه ۳۰ دقیقه‌ای انچام گردند.

اگر شما علاقمند در ورزش‌های رقابتی هستید، شما نیاز به فعالیت بدنی قوی‌تر و سخت‌تر دارید. دو روش اصلی تمرینات ورزشی مطرح شده در بالا برای افرادی مناسب و ایمن می‌باشد، که دارای سلامت کامل، تناسب اندام و ماهیچه‌های سالم هستند.

منبع: مثبت مگ

  • ۹۶/۰۲/۱۳
  • مثبت مگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی