مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

مجله‌ ای خاص برای آدم های خاص - mosbatmag.com

مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

مجله‌ ای خاص برای آدم های خاص - mosbatmag.com

مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

تیم «مثبت مگ» از گردهمایی نیروهای مجرب، پر انرژی و جوان تشکیل شده است که علاقمند به تحقیق و پژوهش در مسیر دستیابی به اطلاعات معتبر و بروز دنیا هستند و مشتاق‌اند هر آنچه سلامت و کیفیت زندگی انسانی را ارتقاء می‌بخشد را برای شما فراهم آورند.

  • ۰
  • ۰

هنگامیکه شما اقدام به فرزنددار شدن می‌کنید، باید انتظار یک سری تغییرات بزرگی مانند بزرگ شدن شکم، براق شدن مو و قرمزی و یا التهاب پوست که معروف به دوران بارداری است را داشته باشید. البته به طور قطع نمی‌توان این علایم را به همه نسبت داد . در ادامه با مثبت مگ همراه باشید.

ممکن است شما از تغییرات بزرگی که برای سینه‌هایتان رخ می‌دهد شگفت زده شوید که در زیر به آنها پرداخته‌ایم.

نشانه‌های اولیه

در اوایل بارداری بسیاری از خانم‌ها دارای حس بیشتری در سینه‌هایشان می‌شوند
(که برای برخی از زنان جزو اولین نشانه‌های بارداری است) اگر شما حس کنید.
سینه‌هایتان لطیف‌تر و همراه با خارش است. بسیار شایع و طبیعی است و ذلیل آن جاری شدن تعدادی هورمون اضافی در بدنتان است. اما اگر به توده و یا علایمی دیگر برخورد کردید، به پزشک مراجعه نمایید.

تغییر رنگ

هورمون‌هایی که در سیستم بدن شما وجود دارد موجب تغییراتی در سینه‌های شما می‌گردد که به نظر می‌رسد شما حامله هستید. برای تعدادی از خانم‌ها یک هاله‌ای در اطراف نوک پستان ایجاد می‌گردد که در این دوران تیره‌تر می‌شود که این حالت طبیعی است و این تغییر رنگ ممکن است بعد از بارداری ماندگار باشد. حالت دیگری که در این زمان رخ می‌دهد وجود رگ‌های خونی آبی رنگ زیر سطح پستان می‌باشد که طبیعی بوده و بدن بدینوسیله حمایت خونی را در این ناحیه افزایش می‌دهد.

حجم جدید

به علت بارداری ممکن است سینه‌های شما در حدود یک تا دو سایز افزایش حجم داشته باشد که به دلیل ساخته شدن چربی در سه ماهه اول بارداری می‌باشد که بدن خود را برای شیردهی آماده می‌کند و شما برای این منظور از پستان بندهایی استفاده نمایید که مخصوص بارداری می‌باشند و حتی شب‌ها نیز دچار مشکل نخواهید شد.

ترک

در حین بارداری تنها شکم شما رشد نمی‌کند و دچار ترک نمی‌‍گردد بلکه سایر اندام‌ها از جمله سینه ‌نیز دچار این ترک‌‌ها همراه با خارش می‌گردند و برای کاهش التهاب و ترک کمتر استفاده از مرطوب کننده و روغن‌های گیاهی نیز توصیه می‌گردد.

منبع: مثبت مگ

  • ۹۶/۰۲/۰۶
  • مثبت مگ

نظرات (۲)

بنام او
----------
سلام خوبی؟

وبلاگ جالب و خوبی دارید و حدس میزنم بازدید خوبی هم داشته باشید ، 

پس چرا نمی آیید از این وبلاگ تون کسب درآمد کنید

ما یک سیستم همکاری در فروش همیار راه انداختیم که میتونی بیایید داخل سیستم عضو بشید بعد توی سیستم محصولاتی که قرار دادیم را توی وبلاگت بگذاری هرکسی از طریق وبلاگ شما محصولات ما را خرید بکنه به شما پورسانت که تایین شده را بلافاصله بعد از این که محصول به دست مشتری برسه برای شما واریز میکنیم.

درکل شما هیچ ضرری نمیکنی صرفا یک آزمایشه

صفحه عضویت : 
http://hamyar.biz/partner/index.php?act=register

صفحه ورود:
http://hamyar.biz/partner


صفحه اصلی سایت:
http://hamyar.biz/


شمار تماس :  09014225505

هر سوالی بود خوشحال میشم بپرسید
  • آبرسان قوی پوست
  • ممنون عالی وبلاگتون 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی