مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

مجله‌ ای خاص برای آدم های خاص - mosbatmag.com

مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

مجله‌ ای خاص برای آدم های خاص - mosbatmag.com

مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

تیم «مثبت مگ» از گردهمایی نیروهای مجرب، پر انرژی و جوان تشکیل شده است که علاقمند به تحقیق و پژوهش در مسیر دستیابی به اطلاعات معتبر و بروز دنیا هستند و مشتاق‌اند هر آنچه سلامت و کیفیت زندگی انسانی را ارتقاء می‌بخشد را برای شما فراهم آورند.

  • ۰
  • ۰

مبارزه با چربی

مجله سلامت روز مورخه ۱۸ می سال ۲۰۱۷ درباره نوشیدن آب و کاهش چربی‌ها 

اگر شما به جای یک نوشیدنی شیرین سودا، یک لیوان آب را حداقل یکبار در روز انتخاب کنید، شما می‌توانید ریسک ابتلا به چاقی و افزایش چربی را در خود کاهش دهید و همچنین برای دریافت مطالب بیشتر در این مود می‌توانید به مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ مراجعه کنید..

در مطالعات جدید، محققان در حدود ۱۶۰۰۰ نفر فرد بالغ را که دارای اندام متناسبی بودند، در اسپانیا در یک بازه زمانی ۸ ساله مورد تحقیق و بررسی قرار دادند. در طی مطالعات فقط ۹۰۰ نفر از آنها چاق شدند، مطالعات نشان داد که نوشیدن یک لیوان آب به جای آبجو ریسک ابتلا به چاقی را در حدود ۲۰ درصد کاهش می‌دهد. همچنین مصرف آب به جای یک نوشیدنی ملایم شیرین در حدود ۱۵ درصد ریسک ابتلا به مرض چاقی را کاهش می‌دهد و ضمن مصرف آب به عنوان اصلی‌ترین نوشیدنی، کمک بسیاری به امر چربی سوزی و افزایش متابولیسم بدنتان خواهید کرد.

محققان همچنین دریافتند، جایگزین انواع دیگر نوشیدنی‌ها مانند انواع شیر ( کم چرب، پرچرب، کامل)، شراب، قهوه، آب پرتقال و سایر آب میوه‌ها به جای آب ریسک ابتلا به چاقی را کاهش نمی‌دهد، و نمی‌توان آنها را جایگزین نوشیدنی آب نمود و انتظار کم شدن میزان چربی در بدن را داشت.

همه کسانیکه آب را جایگزین سایر نوشیدنی‌ها کردند، در حدود ۷ پوند بیش از ۴ سال کاهش وزن داشتند. مطالعات نتوانست اثر مستقیم را ثابت کند، اما دانشمندان معتقدند عوامل دیگری مانند سن، سابقه خانوادگی در چاقی و سطح فعالیت‌های بدن دارای تاثیر‌گذاری مستقیم می‌باشند.

محققان از موسسه تحقیقات بیومدیکال بارسلونا، مطالعات بعدی را بر پایه مداخله حقیقی و تاثیر مرض چاقی بر سایر بیماری‌ها نظیر دیابت و بیماری قلبی عروقی انجام دادند. اثرات احتمالی جایگزینی این نوشیدنی‌ها با آب یک هدف مهم در مطالعات سلامت عمومی در نظر گرفته شده است. این مطالعات در کنگره مرض چاقی پرتقال در اروپا ارائه گردید و در مجله مواد غذایی منتشر گردید.

منبع: https://mosbatemag.com

  • ۹۶/۰۳/۰۶
  • مثبت مگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی