مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

مجله‌ ای خاص برای آدم های خاص - mosbatmag.com

مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

مجله‌ ای خاص برای آدم های خاص - mosbatmag.com

مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

تیم «مثبت مگ» از گردهمایی نیروهای مجرب، پر انرژی و جوان تشکیل شده است که علاقمند به تحقیق و پژوهش در مسیر دستیابی به اطلاعات معتبر و بروز دنیا هستند و مشتاق‌اند هر آنچه سلامت و کیفیت زندگی انسانی را ارتقاء می‌بخشد را برای شما فراهم آورند.

  • ۰
  • ۰

استفاده از یک لایه زخیم کرم

برای رهایی از خارش پوست در این بیماری مناسب است یک لایه ضخیم از وازلین و یا یک مرطوب‌کننده را بر روی پوست خود بمالید. بدینوسیله موجب حفظ رطوبت توسط پوست گردیده و کمک به التیام و قرمزی آن ناحیه می‌کند.

سرکه سیب

سرکه سیب تنها برای سالاد مصرف نمی‌شود. هنگامیکه شما مشکل پسوریازیس را در پوست سر خود دارید، می‌توانید چند مرتبه در طی هفته پوست سر را با سرکه سیب یا به صورت خالص و یا مخلوط با آب شستشو دهید. بنابراین موجب تسکین و از بین رفتن خارش نیز می‌گردد.

دریافت کمی آقتاب

مقداری از وقت خود را خارج از منزل و در زیر نور آفتاب بگذرانید، زیرا اشعه فرابنفش B برای از بین بردن پسوریازیس کارساز است.

حمام کردن

اگر می‌خواهید التهاب پوستتان تسکین یابد، مقداری نمک دریای مرده و یا سولفات منیزیم را داخل وان حمام ریخته و به مدت ۱۵ دقیقه در آن خیس بخورید. در این مدت مقداری مرطوب‌کننده بر روی پوست خود بمالید.

کیسایسین

ماده‌ای است که موجب تند شدن فلفل می‌گردد. تحقیقات نشان داده است که این ماده درد، التهاب و قرمزی را کاهش می‌دهد. این ماده در بسیاری از محصولات کرمی یافت می‌شود.

زردچوبه

تحقیقات حاکی از آن است که گیاه زردچوبه مانع شعله‌ور شدن پسوریازیس می‌گردد و شما می‌توانید در برنامه غذایی خود از آن استفاده نمایید.

روغن درخت چای

این یک درخت بومی استرالیا است. اما از این روغن در تولید شامپوهای گوناگونی استتفاده شده است و شما با مصرف این شامپوها که حاوی این روغن هستند می‌توانید به بیماری پسوریازیس کمک کنید.

پوشانیدن ناحیه

ابتدا ناحیه مشخص را کرم مالیده و سپس با یک پلاستیک به خوبی بپوشانید و در انتها با پوشیدن یک لباس جذب آن را کامل پوشش دهید. بدینوسیله در هنگام خواب پوست شما فرصت جذب مواد مرطوب‌کننده را خواهد داشت.

منبع: مثبت مگ

  • ۹۶/۰۳/۰۳
  • مثبت مگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی