مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

مجله‌ ای خاص برای آدم های خاص - mosbatmag.com

مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

مجله‌ ای خاص برای آدم های خاص - mosbatmag.com

مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

تیم «مثبت مگ» از گردهمایی نیروهای مجرب، پر انرژی و جوان تشکیل شده است که علاقمند به تحقیق و پژوهش در مسیر دستیابی به اطلاعات معتبر و بروز دنیا هستند و مشتاق‌اند هر آنچه سلامت و کیفیت زندگی انسانی را ارتقاء می‌بخشد را برای شما فراهم آورند.

  • ۰
  • ۰

عوامل مختلفی بر روی پیری پوست از جمله ژن، عادت‌های زندگی و محیط زیست تاثیرگذار هستند. بهترین گزینه در هر سنی پیشگیری است.

چگونه سلامت پوست را حفظ کنیم؟

  • حفظ سلامت پوست بسیار ساده می‌باشد، اولین اقدام حفاظت در برابر نور خورشید، اجتناب از حمام آفتاب و دستگاه سولاریوم است. سعی کنید مدت زمان مواجه با نور آفتاب را محدود کنید و خصوصا بین ساعات ۱۰ صبح تا ۲ بعد از ظهر تا آنجا که ممکن است از خانه بیرون نروید.
  • استفاده از لباس مناسب مانند پوشیدن پیراهن آستین بلند و شلوار بلند، کلاه با لبه حداقل ۵ سانتی‌متر و عینک با UV 400 توصیه می‌گردد.
  • استفاده از ضد آفتاب قبل از بیرون رفتن به منظور جلوگیری از اشعه فرابنفش خورشید، به یاد داشته باشید چند ساعت یکبار ضد آفتاب را تمدید کنید، خصوصا هنگام شنا و عرق کردن، همیشه از ضد آفتاب با SPF بالای ۳۰ استفاده نمایید.
  • پوست خود را از نظر علایم سرطان پوست چک کنید و طبق توصیه آکادمی درماتولوژی آمریکا هر فرد سالم باید سالانه یک مرتبه تحت ویزیت متخصص پوست قرار گیرد.
  • اگر پوست بدن شما خشک است، حتی در منزل نیز از مرطوب کننده استفاده کنید و به جای استفاده از صابون از محصولات جایگزین که حاوی مرطوب کننده باشند، انتخاب نمایید.

موارد درمانی برای پیری پوست

برای کاهش آثار پیری، داروهایی که حاوی رتینوئیدها، ویتامین سی و آلفا هیدروکسی اسید می‌باشند، مناسب هستند. همچنین درمان‌هایی که از طریق مواد شیمیایی و دستگاه‌های لیزر صورت می‌پذیرد، ممکن است برای آسیب‌ شدید نور خورشید تا حدی مفید باشد.

در مواردی که خطوط عمیقی ایجاد شده است، استفاده از بوتاکس که حاوی هیالورونیک اسید و فیلر می‌باشد، مناسب است. برخی افراد ممکن است انواع عمل‌های جراحی را انتخاب کنند که این بستگی به انتخاب شما دارد.

منبع: مثبت مگ

  • ۹۶/۰۳/۰۲
  • مثبت مگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی