مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

مجله‌ ای خاص برای آدم های خاص - mosbatmag.com

مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

مجله‌ ای خاص برای آدم های خاص - mosbatmag.com

مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

تیم «مثبت مگ» از گردهمایی نیروهای مجرب، پر انرژی و جوان تشکیل شده است که علاقمند به تحقیق و پژوهش در مسیر دستیابی به اطلاعات معتبر و بروز دنیا هستند و مشتاق‌اند هر آنچه سلامت و کیفیت زندگی انسانی را ارتقاء می‌بخشد را برای شما فراهم آورند.

  • ۰
  • ۰

برخی از بیماری‌ها در بین مردان رواج بیشتری داشته و شانس ابتلا به آنها در مردان بالاتر از زنان می‌باشد به همین منظور انجام آزمایش‌های ضروری به صورت دوره‌ای نیر توصیه می‎شود.

دیابت نوع ۲

یک سوم از مردم آمریکا مبتلا به دیابت هستند و خود نیز بی‌خبرند. دیابت کنترل نشده منتهی به امراضی چون بیماری قلبی، سکته مغزی، بیماری کلیوی، آسیب دیدگی عروق خونی، شبکیه چشم، کوری و همچنین بیماری اعصاب و ناتوانی جنسی می‌گردد. اما این اتفاقات قابل پیشگیری است و تنها با تشخیص زود هنگام، رژیم غذایی، کاهش وزن و استفاده از دارو می‌توان آنها را کنترل نمود.

سطح کلسترول

سطح بالای کلسترول در خون موجب ساخته شدن پلاک چسبنده در دیواره شریان‌های خونی می‌گردد، و این خطر ابتلا به بیماری قلبی را افزایش می‌دهد. تصلب شریان، سخت و تنگ شدن عروق، برای سال‌های بسیاری می‌توانند بدون علایم پیشرفت کنند. با گذشت زمان منجر به حملات قلبی و سکته نیز می‌گردد. تغییر در شیوه زندگی و استفاده از داروها می‌توانند موجب کاهش کلسترول بد و خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی را کاهش دهند.

سرطان بیضه

این یک سرطان نادر است که در بیضه مردان رشد می‌یابد. جاییکه غدد تناسلی اسپرم تولید می‌کنند. اغلب در سنین بین ۲۰ تا ۵۴ سالگی رخ می‌دهد. مردانی که دارای سابقه خانوادگی و یک بیضه نزول نکرده هستند، در ریسک بیشتری قرار دارند، و به طور کلی با مشاهده علایمی نظیر وجود یک توده سخت، برآمدگی هموار و یا تغییر در سایز و شکل بیضه حتما باید تست‌های لازم را انجام دهید.

سرطان پوست

خطرناک‌ترین نوع سرطان پوست ملانوما است. آغاز آن از سلول‌های تخصصی به نام ملانوسیت که مسئول تولید رنگ هستند، می‌باشد. در مردان مسن‌تر شانس ابتلا دو برابر بیشتر در زنان در همان حدود سنی است. همچنین احتمال بروز سرطان غیر ملانومی و سلول سنگفرشی در مردان ۲ تا ۳ برابر بیشتر از زنان است. ابتللا در افرادی که زمان بیشتری در معرض نور خورشید هستند، بالاتر است.

غربالگری برای سرطان پوست

انجمن سرطان آمریکا و درماتولوژی توصیه می‌کند، افراد با مشاهده هر گونه تغییر در علایم بر روی پوست خود از جمله شکل، رنگ و اندازه دقت کنند. درمان به هنگام سرطان پوست بسیار اثر بخش و کم ضرر خواهد بود.

منبع: مثبت مگ

  • ۹۶/۰۲/۳۱
  • مثبت مگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی