مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

مجله‌ ای خاص برای آدم های خاص - mosbatmag.com

مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

مجله‌ ای خاص برای آدم های خاص - mosbatmag.com

مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

تیم «مثبت مگ» از گردهمایی نیروهای مجرب، پر انرژی و جوان تشکیل شده است که علاقمند به تحقیق و پژوهش در مسیر دستیابی به اطلاعات معتبر و بروز دنیا هستند و مشتاق‌اند هر آنچه سلامت و کیفیت زندگی انسانی را ارتقاء می‌بخشد را برای شما فراهم آورند.

  • ۰
  • ۰

رنگ مو در بارداری

رنگ مو در بارداری

بخشی از تب و تاب بارداری در اکثر خانم‌ها مربوط به ضخامت موهای سرشان می‌باشد، در دوران بارداری افزایش هورمون استروژن باعث کاهش ریزش مو می‌گردد. شما ممکن است در این دوران به فکر رنگ کردن و یا فر کردن موهای خود باشید. آیا کار درستی است؟ طبق مطالعات کمی که در این راستا انجام شده است، حاکی از این می‌باشد که تنها مقدار کمی از موادی که برای رنگ استفاده می‌کنید جذب پوست سر شده، بنابراین رنگ مو تاثیر منفی بر سلامت کودک نخواهد داشت. اما ممکن است پزشک شما بسیار محتاط باشد و شما را در این زمان از رنگ کردن مو منع کند.

آیا شما مشکل ریزش مو در دوران بارداری دارید؟

پاسخ پزشک این چنین خواهد بود که ممکن است شما مشکل کمبود ویتامین و یا سایر مشکلات سلامتی و بهداشتی را داشته باشید.

مراقبت گام به گام

اگر پزشک درباره رنگ کردن به شما اجازه دهد حتما توصیه خواهد نمود که هنگام این کار دستکش دست کنید و قبل از استفاده از مواد شیمیایی اطمینان از تهویه هوای مکانی که موهایتان را رنگ می‌کنید، داشته باشید و تمام توصیه‌های روی بسته بندی محصول را رعایت نمایید.

منبع: مثبت مگ

  • ۹۶/۰۲/۱۳
  • مثبت مگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی