مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

مجله‌ ای خاص برای آدم های خاص - mosbatmag.com

مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

مجله‌ ای خاص برای آدم های خاص - mosbatmag.com

مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

تیم «مثبت مگ» از گردهمایی نیروهای مجرب، پر انرژی و جوان تشکیل شده است که علاقمند به تحقیق و پژوهش در مسیر دستیابی به اطلاعات معتبر و بروز دنیا هستند و مشتاق‌اند هر آنچه سلامت و کیفیت زندگی انسانی را ارتقاء می‌بخشد را برای شما فراهم آورند.

  • ۰
  • ۰

کاهش خطر حمله قلبی

یک زندگی جنسی خوب برای قلب بسیار مفید است. رابطه جنسی علاوه بر اینکه کمک به افزایش ضربان می‌کند، موجب تعادل بین هورمون‌های استروژن و پروژسترون می‌گردد. هنگامیکه هر یک از این هورمون‌ها در بدن کم باشد موجب بروز مشکلاتی از قبیل پوکی استخوان و مشکلات قلبی نیز می‌گردد. مطالعات نشان می‌دهد  مردانی که حداقل دو بار در هفته رابطه دارند، نسبت به کسانی که کمتر از این مقدار رابطه جنسی دارند شانس ابتلا به بیماری قلبی و مرگ در آنها نصف است.

کاهش درد

قبل از جستجو برای آسپیرین، تلاش کنید به ارگاسم برسید.

طبق تحقیقات دانشگاه ایالتی نیورجسی، رابطه جنسی موجب ترشح هورمون‌هایی می‌گردد که آستانه تحمل درد را در بدن شما افزایش می‌دهند.همچنین تحریک بدون ارگاسم می‌تواند این ترفند را به همراه داشته باشد. محققین دریافته‌اند که تحریک واژن در زنان می‌تواند دردهای مزمن کمر و پا را مسدود کند و بسیاری از خانم اذعان دارند که تحریک ناحیه تناسلی باعث کاهش درد مفاصل، دردهای عضلانی و حتی سر درد می‌گردد.

کاهش سرطان پروستات

وجود اشتیاق جنسی ممکن است موجب دفع سرطان پروستات گردد.

طبق مطلب انتشار شده در مجله انجمن پزشکی آمریکا مردانی که حداقل ۲۱ بار انزال در طول یک ماه را دارند احتمال ابتلا به سرطان پروستات در آنها بسیار کم می‌باشد. اما هنوز به طور قطع نمی‌توان گفت که عامل اصلی در جلوگیری به سرطان است زیرا عوامل دیگری نیز وجود دارند، اما نبود رابطه جنسی بسیار آسیب رسان خواهد بود.

بهبود خواب

بعد از رسیدن به ارگاسم هورمون پرولاکتین در بدن منتشر می‌گردد و این خود دلیلی است برای خواب آلودگی و ریلکس شدن بدن.

برطرف شدن استرس

با نزدیک شدن به شریک جنسی خود می توانید از میزان استرس و نگرانی‌های خود بکاهید. محققین می‌گویند، حس کردن و در آغوش گرفتن شریک جنسی می‌تواند باعث ترشح هورمون حس خوب در بدن گردد و رابطه جنسی و صمیمت باعث ایجاد عزت نفس و شادی می‌گردد و این نه تنها یک نسخه برای داشتن زندگی سالم است بلکه فقط یک شادی است.

منبع: مثبت مگ

  • ۹۶/۰۲/۱۲
  • مثبت مگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی