مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

مجله‌ ای خاص برای آدم های خاص - mosbatmag.com

مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

مجله‌ ای خاص برای آدم های خاص - mosbatmag.com

مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

تیم «مثبت مگ» از گردهمایی نیروهای مجرب، پر انرژی و جوان تشکیل شده است که علاقمند به تحقیق و پژوهش در مسیر دستیابی به اطلاعات معتبر و بروز دنیا هستند و مشتاق‌اند هر آنچه سلامت و کیفیت زندگی انسانی را ارتقاء می‌بخشد را برای شما فراهم آورند.

  • ۰
  • ۰

گیلاس ترش

آیا تا به حال برای تسکین درد عضلات خود از آب گیلاس استفاده کرده‌اید؟

جالب است بدانید رنگدانه موجود در آب گیلاس و گیلاس موجب تاثیر بر داروهای ضد التهاب می‌شود و هیچ گونه عوارض جانبی دیگری در بر نخواهد داشت و همچنین موجب تسکین درد عضلات نیز می‌گردد.

شکلات

اگر شما نوع خوب شکلات را برای خوردن انتخاب کنید، موجب بهبود جریان خون می‌گردد و فلاوانول موجود در شکلات تلخ موجب جلوگیری از کلسترول بد، بهبود گردش خون و نگه داشتن فشار خون در یک سطح می‌گردد و همچنین مردانی که به دلیل فشار خون ضعیف از مشکل نعوظ رنج می‌برند، نیز مشکلشان تا حدی برطرف خواهد شد. اما در نظر داشته باشید که زیاده روی در مصرف شکلات موجب افزایش وزن می گردد و مقدار ۳۰ گرم مصرف روزانه برای مردان توصیه می گردد.

حلزون صدف دار

حلزون صدف دار و سایر غذاهای دریایی سرشار از روی هستند که به شدت برای قلب، عضلات و سیستم تولید مثل مهم هستند. سطح پایین روی در بدن مردان موجب ضعیف شدن کیفیت اسپرم و ناباروری می‌گردد، و اگر به غذاهای دریایی علاقمند نیستید به عنوان جایگزین از گوشت گاو، بوقلمون، آجیل، مرغ و انواع دانه‌ها برای تامین روی مورد نیاز بدنتان استفاده کنید.

آووکادو

آووکادو یک میوه کرمی و با چربی بالا اما از نوع خوب است. چربی اشباع نشده در آووکادو شانس ابتلا به کلسترول بالا را به حداقل و نصف می‌رساند. و با خوردن آن بیشتر از ۲۵ تا ۳۵ درصد کالری دریافت نخواهید کرد. در این میان روغن زیتون و انواع آجیل نیز دارای چربی از نوع خوب هستند.

ماهی‌های پرچرب

انواع ماهی‌های پرچرب نظیر ماهی آزاد، سالمون، ساردین و شاه ماهی و سایر ماهی‌ها منبع بسیار خوبی از چربی سالم هستند. آنها سرشار از اسید چرب امگا ۳ می‌باشند و اگر شما در هفته دو مرتبه از این ماهی‌ها میل کنید شانس ابتلا به بیماری‌های قلبی در شما به حداقل می‌رسد و بهترین حمایت کننده در مقابل بیماری‌های قلبی هستند.

منبع: مثبت مگ

  • ۹۶/۰۲/۰۶
  • مثبت مگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی