مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

مجله‌ ای خاص برای آدم های خاص - mosbatmag.com

مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

مجله‌ ای خاص برای آدم های خاص - mosbatmag.com

مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

تیم «مثبت مگ» از گردهمایی نیروهای مجرب، پر انرژی و جوان تشکیل شده است که علاقمند به تحقیق و پژوهش در مسیر دستیابی به اطلاعات معتبر و بروز دنیا هستند و مشتاق‌اند هر آنچه سلامت و کیفیت زندگی انسانی را ارتقاء می‌بخشد را برای شما فراهم آورند.

  • ۰
  • ۰

گیاهان خواص گوناگونی دارند و همیشه استفاده از خواص گیاهان به جای استفاده از محصولات شیمیایی بهتر است. زیرا ترکیبات شیمیایی ممکن است عوارض جبران ناپذیر داشته باشند، در صورتی که استفاده از گیاهان معمولا این مشکلات را ندارد.

یکی از گیاهانی که معروف به آرامش بخشی است، گیاه اسطوخودوس می‎باشد. برای همین از خواص این گیاه استفاده‎های مختلفی می‎شود، از جمله ماسکبرای صورت. این ماسک برای کاهش استرس شما موثر می‎‎باشد. فقط کافیست یک بار امتحان کنید تا با معجزه گیاه اسطوخودوس آشنا شوید.

روش تهیه ماسک خانگی اسطوخودوس

مواد مورد نیاز:

عسل ارگانیک: یک چهارم قاشق غذاخوری

روغن اسطوخودوس: ۴ قطره

ماست: ۱ قاشق غذاخوری

روغن زیتون: نصف قاشق چایخوری

اما طرز ساخت ماسک اسطوخودوس:

تمامی مواد ذکر شده را داخل یک کاسه ریخته و مخلوط کنید و به مدت حداقل شش ساعت داخل یخچال بگذارید. برای نتیجه بهتر، قبل از استفاده از این ماسک صورتتان را با آب بشویید و خشک کنید. سپس ماسک آماده شده را روی پوست صورت و گردنتان قرار دهید. بعد از بیست دقیقه با آب بشویید.

همچنین می‎توانید چند قطره روغن اسطوخودوس روی صورتتان بریزید و ماساژ دهید، و اجازه دهید از شب تا صبح روی صورتتان بماند.

منبع: مثبت مگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی