مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

مجله‌ ای خاص برای آدم های خاص - mosbatmag.com

مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

مجله‌ ای خاص برای آدم های خاص - mosbatmag.com

مجله سلامت و زیبایی مثبت مگ

تیم «مثبت مگ» از گردهمایی نیروهای مجرب، پر انرژی و جوان تشکیل شده است که علاقمند به تحقیق و پژوهش در مسیر دستیابی به اطلاعات معتبر و بروز دنیا هستند و مشتاق‌اند هر آنچه سلامت و کیفیت زندگی انسانی را ارتقاء می‌بخشد را برای شما فراهم آورند.

  • ۰
  • ۰

در دنیایی هستیم که هر روز شاهد پیشامدهای جدیدی هستیم و همه چیز به سرعت در حال تغییر کردن است، همانطور که عادت‌ها، رفتار، نوع زندگی تغییر می‌کند، شاهد تغییر در چهره اطرافیانمان هم هستیم گاهی اوقات با دوستی مواجه ‌می‌شویم که انگار برایمان غریبه و جدید هست.

شاید حدس زده باشید که از چه موضوعی ‌می‌خواهیم برایتان بگوییم؟ بله جراحی‌های زیبایی

در میان عمل‌هایی که روز به روز در حال افزایش است، عمل جدیدی وجود دارد با عنوان گربه‌ای کردن چشم‌ها، ‌می‌دانیم که بعضی از عمل‌های زیبایی لازم و ضروری هستند و علاوه بر جنبه زیبایی جنبه درمانی هم دارند ولی وقتی صحبت از چشم گربه‌ای ‌می‌شود وضعیت متفاوت است، امروز در این بخش درباره این عمل بیشتر توضیح خواهیم داد.

ابتدا باید بدانید آیا این عمل الزام دارد یا فقط صرفا برای زیبایی ‌می‌باشد؟

بعد از جراحی گوش‌ها به شکل الاغی حالا نوبت به چشم‌های گربه‌ای رسیده است اما متاسفانه باید عرض کنیم که این قبیل اعمال جراحی هیچ‌گونه الزا‌می‌ ندارند و فقط صرفا پیروی از مد و مدپرستی و دور ریختن پول ‌می‌باشد.

تفاوت گربه‌ای کردن چشم با عمل بالا بردن پلک و ابرو بسیار زیاد است عمل لیفت پلک و ابرو به دلایل بالا رفتن سن و یا ژنتیک به جهت جلوگیری از افتادگی صورت انجام ‌می‌پذیرد و بیشتر جنبه اصلاح و درمان دارد و در این جراحی سعی بر آن است که حالت چشم و ابرو به حالت گذشته و طبیعی خود بازگردد، اما گربه‌ای کردن چشم‌ها باعت ‌می‌شود که چشم‌ها بطور غیر عادی رو به بالا رفته و چهره انسان از حالت طبیعی و خدادادی خارج شود که در اکثر اوقات نتیجه‌ای جز پشیمانی برای افراد ندارد.

تفاوت عمل باز کردن چشم‌ها و چشم گربه ای:

عمل باز کردن چشم‌ها که بیشتر در بین مردم آسیای شرقی رواج دارد بسیار متفاوت از این جراحی ‌می‌باشد به دلیل اینکه در نهایت عمل باز کردن چشم به منظور اصلاح و درمان صورت ‌می‌پذیرد.

این عمل به چه صورتی انجام ‌می‌شود؟

در این جراحی در گوشه‌های چشم سوراخی ایجاد ‌می‌کنند و پلک را بالاتر کشیده و در گوشه‌های لبه استخوان کاسه چشم فیکس ‌می‌کنند.

در پایان باید عرض کنم که حتی اگر این جراحی بدون هیچ‌گونه عارضه‌ای صورت پذیرد نباید آن را انجام دهید زیرا به هیچ‌وجه پایه و اساس علمی ندارد و در صورت بروز مشکل، هیچ ایرادی متوجه پزشک نمی‌باشد زیرا از ابتدا این عمل بر پایه علمی نبوده است.

منبع: مثبت مگ


  • ۹۵/۱۰/۲۶
  • مثبت مگ

جراحی چشم

چشم گربه ای

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی